Bases per a la concessió d’ajuts econòmics de menjador

Benvolgudes  famílies,

El Consell Comarcal del Tarragonès informa de les bases per a la concessió d’ajuts econòmics de caràcter individual per als menjadors escolars curs 2019/2020. El joc complet de sol·licitud d’ajut de menjador és a consergeria de l’escola.

Les famílies podreu consultar les bases de la convocatòria a la pàgina web del Consell Comarcal del Tarragonès i també estaran penjades a la vitrina i a la web de l’escola:

Bases AIM 19-20-1

Sol.licitud ajuts menjador

A la sol·licitud d’ajut és obligatori posar el número IDALU del sol·licitant i s’haurà d’acompanyar de la documentació obligatòria inclosa al document de sol.licitud (annex IV i annex V), i:

– fotocòpia del NIF/NIE de l’alumne sol·licitant de la beca,

fotocòpia del DNI o NIE de tots els membres majors de 16 anys,

– si cal acreditar altres situacions específiques s’acompanyarà de la documentació que s’indica al primer full de la sol·licitud: el títol de família nombrosa o  monoparental, resolució de la DGAIA per acolliment d’infants, targeta acreditativa de discapacitat de l’alumnat i/o germans, si s’ha rebut subvenció de l’ajut per pagar el lloguer 2017, si qualsevol membre de la unitat familiar ha rebut durant l’any 2018 qualsevol ingrés corresponent a rendiments no contributius.

**En el cas de custòdies compartides, es consideraran membres de la unitat familiar únicament: el sol·licitant, els seus progenitors, encara que no convisquin, i els fills comuns d’aquests, havent de presentar una única sol·licitud per fill. En el cas que només necessiti la beca un dels progenitors es podrà valorar la renda del progenitor sol·licitant i només li correspondrà un ajut pels dies de custòdia que estableixi el conveni regulador.

El termini per presentar la sol·licitud a l’escola serà com a màxim el dia 17 de maig de 2019 (horari: dimarts i els dijous de 9.00 a 13.00 h i de 14.30 a 16.00 h).

Atentament,

Secretaria