Avís ajuts

COMUNICAT

Recordem que el termini per a la  presentació de l’ajut NEE pel curs acadèmic 2018-2019 a la secretaria de  l’escola és fins el 27 de setembre de 2018.

Les famílies hauran de fer la sol·licitud en línia accedint a “Tràmits i Serveis” (més informació entreu a la web http://ensenyament.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/358-ajuts-ministerio-NEE i/o consulteu la vitrina d’informació de l’escola.

Un cop emplenada la sol·licitud telemàtica és imprescindible acompanyar la següent documentació dintre d’un sobre gran:

• DNI/NIE de l’alumne/a i tots els membres de la unitat familiar majors de 14 anys.
  • Document facilitat per l’entitat bancària del compte corrent on consti obligatòriament el nom de l’alumne/a.
  • Fotocòpia de la corresponen documentació acreditativa de la deducció al·legada (família nombrosa, orfenesa etc).
  • Certificació de l’equip d’orientació educativa (EAP)
  • Certificació emesa per l’inspector de la zona que acrediti necessitat de rebre atenció pedagògica perquè al centre matriculat no hi ha el servei i la inviabilitat de matriculació de l’alumne sol·licitant en un centre que disposició de servei de reeducació necessari.
  • Certificació acreditativa del cost i durada del servei emès pel centre o reeducador que el presti.
  • El centre o reeducador ha d’emetre una memòria que s’ha inclòs en la certificació D.