APRENEM MÉS HISTÒRIA! VIATGEM A L’EDAT MITJANA!! COM VIVIEN A LA TARRAGONA MEDIEVAL?

Aquest trimestre ens hem endinsat al món medieval. Ens hem organitzat per saber més coses sobre l’edat mitjana.

El nostre fil conductor ha estat saber com vivien a la nostra ciutat a l’època medieval.

Això ens ha obert un gran ventall de possibilitats d’investigació. Principalment ens hem centrat en aquests eixos: cronologia, on vivien, vida quotidiana, vida militar, cultura, ciutat de Tarragona i societat feudal.

Després, cada grup hem escollit un objecte d’estudi: monedes, invents, escoles, armes, roba, gremis i menjars.

La sortida del trimestre ha estat descobrir tots els elements, carrers, edificis i monuments de la Tarragona medieval. Però abans de fer la sortida ens l’hem preparada molt bé.

A continuació us deixem el  vídeo de tot el que hem fet. Esperem que us agradi!

Alumnes de 6è.