FEM PLÀSTICA A L’AMPA

La plàstica ha arribat de nou a l’AMPA!! La passada setmana vam realitzar un nou taller per posar el nostre menjador acord a l’ambient de Carnestoltes. Xics i grans vam embrutar-nos una mica (o molt…) per pintar antifaços de diferents mides, fins i tot un de ben gros, a més d’omplir-ho tot de guirnaldes!! Ja veureu a les fotos que bé ens ho vam passar.

I, mentre la comissió de plàstica va preparant el taller de primavera, us fem cinc cèntims de com està el projecte de pintar jocs als patis:

Ara que els alumnes del cicle superior ja han recollit jocs tradicionals als que jugaven els seus pares, mares, àvies… des de la comissió, en coordinació amb l’escola, s’ha preparat un seguit de propostes per pintar tant al pati de primària com al d’infantil. Avui ja s’han posat en marxa per tenir preparades les plantilles i en breu us convidarem a agafar el pinzell (això sí ho haurem de fer els adults). A la foto de baix veureu com han treballat!

img-20170222-wa0001 img-20170222-wa0003 img-20170222-wa0005