Activitats extraescolars curs 16-17

Bones!! Aquí teniu el quadrant amb les extraescolars que han sortit. La inscripció ha estat tot un èxit però encara queden algunes places. Podeu demanar més informació al taulell de l’AMPA.
Recordeu que comencem aquest dilluns 3 d’octubre i que aquesta propera setmana cal abonar la quota de soci, la matrícula i el primer mes. Ah, i no es descuideu de signar autorització per si algú que no sigui tutor ha de recollir l’alumne o per si marxa sol (cicle superior).
També aquesta setmana intentarem quadrar l’acompanyament que caldrà fer a les tardes, degut a la manca de conserge, pel que necessitem de tots aquells que pugueu col•laborar, ni que sigui de forma puntual.
Gràcies a tots i totes!