PREINSCRIPCIÓ 2021-2022

SETMANA  DE PORTES OBERTES

Si vols conèixer la nostra escola i el nostre projecte t’hi esperem la setmana de l’1 al 5 de març!

Trobades de 10 persones seguint totes les mesures de seguretat en horari de 17 a 18:30h.

Demana la teva cita al següent enllaç (cal demanar una cita prèvia per persona, no per família)

Si teniu qualsevol dubte podeu adreçar-vos a nosaltres per telèfon i/o correu electrònic

Telèfon: 937290188

Correu electrònic: a8028916@xtec.cat

TREBALLEM LA SIMETRIA!

Aquests dies hem estat treballant la simetria. Ens hem adonat que al nostre entorn, moltíssimes coses són simètriques. Hem aplicat aquest concepte al rostre i, analitzant les nostres faccions, hem creat aquests autoretrats tan fantàstics. També, hem practicat la simetria de manera virtual, amb activitats… Llegeix més»

PINTAR AMB CAFÈ

Durant aquest trimestre hem començat a pintar amb cafè. Per pintar amb aquesta tècnica, s’ha d’utilitzar aigua barrejada amb cafè soluble per aconseguir diferents tonalitats. Si posis en un got petit una gota d’aigua i una mica de cafè, segons la quantitat de cafè que… Llegeix més»

PLANTEM PLANTES

Avui han vingut una noia i un noi, que treballen com a botànics, a fer diferents activitats en classe.
Ens han explicat com són els pensaments, els boixacs, les alfàbregues i els crespinells.
Cadascú de la classe ha escollit la que més li ha agradat i l’han… Llegeix més»

COSIM A ZEUS 3rB

Una de les activitats que hem estat realitzant dintre del projecte de Mitologia és un taller de costura ✂, que per cert ens ha encantat!!!!!!!!
Vam començar recordant com es cosia i fent una costura més senzilla. Després vam començar a fer el disseny de Zeus… Llegeix més»

APRENEM AMB LEGOS

Als nens i nenes de P5 (flors i cocodrils) els hi agrada molt jugar a fer construccions amb LEGOS, per això hem aprofitat aquesta motivació per fer diferents propostes amb aquest material.

Hem treballat:  l’ orientació espaial,  el raonament lògico matemàtic i després, en petits grups, hem realitzat petites construccions i hem escrit allò que haviem fet.

Si voleu veure algunes fotos d’aquestes activitats, feu clic a la següent foto.

CARNAVAL EDUCACIÓ INFANTIL

CLIQUEU AQUESTA IMATGE!

Durant la setmana de Carnaval ens ho hem passat d’allò més bé!

Hem seguit les consignes del nostre missatger: portar un pentinat divertit, perruca, cabell pintat, roba ample, un altre dia elegants, amb pijama… i divendres disfressa lliure!

El dia de la festa, vam fer una desfilada mostrant les nostres disfresses als nostres companys/es,  ens van convidar a esmorzar xocolata amb melindros i vam gaudir d’un dia especial.

Aquí us deixem algunes fotos d’aquesta setmana tan divertida!

SÓM ELS PERSONATGES MITOLÒGICS

Hola famílies de 3r B!!!!!!!!
Us volíem ensenyar una mostra de tot  el que hem treball el 1r trimestre i continuem treballant al segon trimestre.
Com ja sabeu som la classe dels personatges mitològics. Al primer trimestre vam investigar sobre els faunes, els sàtirs, els unicorns, les… Llegeix més»