NOTINEWS( 6è episodi)“New Year in China. Dia escolar de la Pau y la No Violència. Día Internacional del Mago” (4t E.P.)

Benvinguts i benvingudes al nou episodi de “Notinews”.Episodi 6 (4t E.P.) on l’alumnat de quart us expliquem com se celebra l’Any Nou a la Xina. La nostra companya, l’Alba, ens ha explicat, de primera mà, un munt de coses interessants i ara us les transmetem a vosaltres. També, parlem del dia de la Pau i la No violència escolar i com ho celebrem a l’escola (30 de gener) i fem referència al Dia Internacional del Mag (31 de gener).
Ens ha resultat molt interessant conèixer aspectes de la cultura xinesa i esperem que a vosaltres també. Us apropem a la nostra realitat, tot explicant com celebrem el dia de la Pau a la nostra escola. Tot i que se celebra un dia, intentem que sempre hi sigui present. Per últim, coincidint amb el Dia Internacional del Mag, n’esmentem un de molt famós, que va nèixer a la nostra localitat!
No us podeu pas perdre el proper episodi, on l’altre grup de quart us explicarà coses molt interessants sobre un cometa que veurem el proper 1 de febrer i…Mireu si és important, que apareix un cop cada 50.000 anys!!! Si us quedeu amb ganes de més, no deixeu d’escoltar-nos d’aquí un parell de setmanes!
Be happy and smile!
Sigueu feliços i somrigueu!
Sed felices y sonreíd!
L’alumnat de quart.

1. neusca Autor de l'article

La veritat és que sí! Són uns cracks! Doncs no us perdeu l’altre grup de quart, que explicarà unes coses molt interessants sobre un cometa molt especial…Ens uns dies ho podreu escoltar!

1. Neus

Gràcies a vosaltres, alumnat i mestres per la bona predisposició que heu mostrat en tot moment!
      El resultat ha estat magnífic, però no ens podem oblidar del procés, que ha estat genial!
      Petonets!