Notinews (2n episodi) ELS NENS I LES NENES DE SEGON ENS EXPLIQUEN…(1a Part)

Benvinguts i benvingudes a aquest segon episodi on, l’alumnat de segon, ens explica tot el que ha après sobre la importància de tenir cura de l’aigua i també d’altres fets que han esdevingut a l’escola. També us expliquen unes notícies ràpides com el motiu del canvi horari, la relació entre el Halloween/Castanyada i l’enriquidora experiència de compartir pati amb els petits de l’escola.
Si us heu quedat amb ganes de més, que segur que sí, no us perdeu el proper episodi, on us explicaran moltes més coses súper interessants!
Ens escoltem aviat!
¡Sed felices y sonreíd!
Sigueu feliços i somrigueu!

1. neusca Autor de l'article

Hola Cristian! Que bé que vulguis escoltar el podcast!
    Només has de clicar al final de la notícia, on hi trobaràs l’enllaç.
    Esperem que gaudeixis tant escoltant-lo, com els nens i nenes fent-lo.
    Per cert, ja està disponible el tercer episodi, realitzat per l’alumnat de segon.
    Moltes gràcies!