NOTINEWS (5è episodi) “REGALS DE NADAL” (Comunitat Educativa)

En aquest 5è episodi REGALS DE NADAL del nostre podcast escolar Notinews, fem una breu reflexió sobre el sentit que tenen els regals a la nostra trepidant societat, tot fent al·lusió al consumisme. Us convidem a aturar-vos una mica i a pensar en el veritable sentit que podrien tenir i que moltes vegades tenen (més sovint del que ens pensem). Per sort, tenim exemples reals que així ho demostren.
Diferents agents de la comunitat educativa transmeten els seus millors regals, expressats en forma de desig, a aquelles persones que formen part de la gran família de Las Seguidillas.
Esperem que us hagi agradat aquest episodi. A la tornada, un altre grup d’alumnes de l’escola us explicarà notícies molt interessants que esdevinguin a la nostra escola o al seu entorn.
Si voleu participar al nostre podcast escolar “Notinews”, només heu d’enviar un àudio o correu a: notinews@lasseguidillas.com, ja sigui per comentar, suggerir, opinar sobre temes presentats, o bé proposar temes nous que us puguin interessar. També dir-vos que podrem publicar les vostres aportacions ens episodis futurs.
Esperem que us agradin els nostres regals de Nadal.
Be happy and smile! Sigueu feliços i somrigueu!¡Sed felices y sonreíd!
Bones festes! ¡Felices fiestas! Happy holidays!