PREGÓ i CONSIGNES CURS 22-23

Benvolgudes famílies,

Som els nens i nenes de 6è i tenim moltes ganes d’explicar-vos com funcionarà EL NOSTRE CARNESTOLTES.

El Carnestoltes és una festa molt graciosa i divertida. Tot i això, no és només una festa per a disfressar-se, sinó també per a gaudir i estar contents i contentes. A més a més, ens ensenya la importància d’ensenyar i lluir el teu millor somriure.

Totes les nostres disfresses estan relacionades amb la sostenibilitat perquè tota l’escola vam fer i treballar la importància de cuidar el planeta a partir de diferents projectes.

En relació amb el nostre projecte sostenible, ens hem centrat en els animals. Tota l’escola anirem d’animals molt bonics perquè molts d’ells estan en perill d’extinció. Per tant, farem un crit a l’aire perquè no hi hagi més violència animal.

En relació amb els animals hem de dir que, és important cuidar dels animals perquè per exemple, si contaminem el mar amb residus com plàstics i alumini arribarà un dia en el qual ens quedarem sense peixos. Un altre exemple, són les abelles, que si no pol·linitzessin les flors, no podrien créixer i això ens pot ajudar a respirar millor i també perquè ens proporcionen la mel.

Els més petits i petites de l’escola aniran d’animals del mar, representant a un dels sectors més afectats per la contaminació, la dels oceans.

La comunitat dels mitjans d’animals de terra vindran i a tothom ens sorprendran, representant a un dels sectors més afectats per activitats com el tràfic animal, l’experimentació o la caça.

La comunitat de grans des de l’aire venen disfressats, 6è d’abelles i guacamai aniran, 5è de calau bicorne arribaran i els de 4t de corb i d’ocell fuster vindran, representant l’afectació que la nostra acció humana té al planeta.

• El dilluns hem d’anar amb roba ampla, per què? Perquè… tots els nens i nenes de 6è han decidit seguir la tradició de la roba ampla que sempre ho han fet i nosaltres creiem que mai l’oblidarem.
  • El dimarts a l’escola d’un mateix color anirem i l’arc de Sant Martí tots i totes junts i juntes formarem.
  • El dimecres no ens costarà gens aixecar-nos del llit ni vestir-nos perquè amb el pijama vindrem i tots gaudirem.
  • El pròxim dijous disfressats com vulguem i amb molt d’estil anirem, ja que podeu ser artistes, esportistes, personatges famosos, dibuixos animats… Qui serà el més original?

Durant la setmana vinent ens esperen moltes activitats divertides, tenim les consignes cada dia i el divendres tenim la rua. Però sabeu què? En tornar de la rua menjarem melindros amb xocolata desfeta, que bo!!!!.

Per tant, molt bé ho passarem perquè a la tarda ballarem i cantarem, però el més important que amb els amics gaudirem. Tot això, serà gràcies a una super gresca de tancament de carnestoltes el divendres a la tarda on ens faran ballar i saltar, tots i totes molt feliços i felices estarem.

(Text original dels infants de 6è, s’han realitzat algunes modificacions per tal de lligar el text)

PREGÓ CARNESTOLTES

CARTELL CONSIGNES CARNESTOLTES