Comencem el segon trimestre!

Sembla mentida com passa el temps! Fa res estàvem amb el Pare Noel i els Reis, i sense adonar-nos hem canviat l’any després d’uns dies de vacances que se’ns han quedat curts, oi?

Abans, però, de començar aquest nou trimestre, us volem recordar les visites tan extraordinàries que vam tenir al desembre. Com cada curs, l’AMPA de l’escola ha fet possible que tots els nostres nens i nenes poguessin gaudir d’uns moments plens de màgia, il·lusió i bons desitjos. Des de l’escola volem agrair a tots aquests pares i mares que cada desembre ens transporten a un món fantàstic i meravellós. Sense la seva feina, que fan de forma totalment gratuïta i desinteressada, no seria possible guardar aquests records tan macos.

Aquí teniu un recull d’imatges de les visites del Pare Noel i els Reis Mags. Recordeu que no podeu compartir aquestes imatges, donat que els vostres fills i filles no apareixen de forma individual.

Nadal 2022