Notinews (Episodi 11). ELS CIENTÍFICS/CIENTÍFIQUES I ELS EXPERIMENTS DE 3r

Benvinguts i benvingudes al nou episodi del nostre podcast escolar “Notinews” 11è episodi del podcast Notinews (alumnat de 3r)

En aquest capítol l’alumnat de tercer us expliquem tot allò que hem après sobre la ciència, els experiments, científiques i científics importants pel que fa als seus descobriments, invents…Per això el noms de les nostres classes són: “Els experiments”(3rA) i “Científics i científiques” (3rB).

No us expliquem més perquè volem que ens escolteu atentament i ens feu arribar els vostres comentaris, dubtes, opinions…Podeu fer-ho en format àudio o de manera escrita. Ens faria molta il·lusió i ho publicaríem a l’episodi següent.

Ens escoltem aviat!

Nos escuchamos pronto!