NOTINEWS (7è episodi) “Quan, on i com veure C/2022 E3 (ZTF) des d’Espanya, l’estel que ens visita cada 50.000 anys”(Alumnat de 4t)

Holal a tothom!
Us agrada l’astronomia? Sí? Doncs aquest és el vostre episodi! EPISODI 7 Cometa (alumnat de quart)No us el perdeu, si voleu conèixer quan, on i com veure el cometa C/2022 E3, un estel molt especial perquè ens visita cada 50.000 anys. També us explicarem què significa el seu nom i moltes altres dades curioses!
Esperem que us agradi tant com ens ha agradat a nosaltres!
Ens escoltem al proper episodi, on l’alumnat de 5è us oferirà un episodi interessantíssim. Sobre què? Surprise, surprise…De moment estem preparant el guió.
Fins llavors…
¡Nos escuchamos pronto!