Notinews (3r episodi) ELS NENS I LES NENES DE SEGON ENS CONTINUEN EXPLICANT… (2a Part)

Benvinguts i benvingudes a aquest 3r episodi del podcast Notinews on, l’alumnat de segon, ens explica les seves primeres impressions sobre els espais d’aprenentatge i també com han experimentat amb l’aigua al pati i als lavabos, per ser conscients de la importància de tenir cura de l’aigua. Han fet molts càlculs! Són uns matemàtics de primera!  També us expliquen unes notícies ràpides com la del Dia Internacional de la violència i l’assetjament escolar (3 de novembre), com hem de tractar-nos a l’escola i què podem fer si tenim algun problema. També el Dia Internacional de la llengua Romaní (5 de novembre), on hem dit algunes paraules en caló i ens hem adonat que saber més llengües i cultures no és un problema sinó tot el contrari, una oportunitat per aprendre i conèixer altres realitats!

Si us heu quedat amb ganes de més, que segur que sí, no us perdeu el proper episodi, on  l’alumnat de sisè explicara moltes més coses súper interessants sobre el Nada al voltant del món i a Las Seguidillas.

Si voleu participar-hi, ja sigui contestant les preguntes que us hem plantejant o bé fent alguna pregunta, suggeriment, comentari…No dubteu en escriure un correu electrònic o un àudio a: notinews@lasseguidillas.com i us contestarem encantats/des i si voleu, ho publicarem als episodis següents.

Ens escoltem aviat!

¡Sed felices y sonreíd!

Sigueu feliços i somrigueu!

Be happy and smile!