NOTINEWS (Episodi 9è)DIA INTERNACIONAL DE LA LLENGUA MATERNA, CARNAVAL I “EL VIATGE DE L’UNAI (II) (ALUMNAT DE 5è)

Benvinguts novament a aquest nou episodi de “Notinews”!9è episodi del podcast Notinews (alumnat de 5è)
Què us hi trobareu? Us expliquem una mica, però poc perquè l’heu d’esoltar!
Doncs bé, l’alumnat de 5è us explica què és el Dia Internacioal de Llengua Materna i què fem a l’escola per tractar la importància del respecte cap a les diferents llengües i l’enriquiment cultural que ens aporta, a cadascú de nosaltres. Afegim també una cançó molt maca relacionada amb el tema: Canción ONU Naciones Unidas, Día de la Paz raza Hola Idiomas LETRA preescolar o primaria”.
També us expliquem què vam fer la setmana de Carnaval, quines consignes ens va demanar el rei Carnestoltes i com vam celebrar el dia final.
Per últim, comentem les conclusions, a les que hem arribat després de treballar la història: “El viatge de l’Unai”.

No us perdeu aquest episodi, ni tampoc el proper, on un altre grup de l’escola ens explicarà més cosetes interessants!
Fins a la propera…
Sigueu feliços i somrigueu!
Be happy and smile!
¡Sed felices y sonreíd!