EXPOSICIONS ORALS A SCIENCE

Les i els alumnes de sisè comencem les presentacions online de Science. Estem treballant Europa i la Unió Europea i ells han escollit un país per fer-ne una presentació oral.

Ara estem fent recerca d’informació i estem seguint unes línies de treball segons un model donat. També seguirem una rúbrica per fer bé el procés d’elaboració de la presentació la qual els permetrà veure en quin nivell es troben del seu aprenentatge i poder millorar els aspectes que calguin.

Cada setmana han de portar la informació del punt que toca treballar i a l’aula la trien i l’escriuen en llengua anglesa. Esperem que gaudeixin i aprenguin diferents aspectes dels països treballats.