SORTIDA A L’ENTORN DE MONISTROL

Dilluns dia 17 de maig, els alumnes de 3r vam fer una sortida per l’entorn natural de l’escola. L’objectiu era poder observar el bruc d’hivern en el seu hàbitat. Però la sortida ens va servir també per poder veure moltes altres plantes que no coneixíem i que viuen a la muntanya de Montserrat. Vam poder recollir una mostra d’algunes plantes que anàvem trobant pel camí. A mig recorregut vam fer una parada per posar en comú les mostres que havíem agafat. Així vam fer un intercanvi de comentaris interessant (si era un arbust, un arbre o una herba, com eren les fulles, per què algunes plantes tenen punxes, si fan flors, si fan olor… i moltes altres curiositats). En acabar, vam esmorzar, vam jugar una estoneta i vam continuar la caminada de retorn cap a l’escola. Va ser una sortida molt profitosa i ens ho vam passar molt bé!

Ens va acompanyar en el recorregut la Maria Llop (mare de la Paula) i ens va ajudar molt en el reconeixement i la informació sobre les plantes. Moltes gràcies Maria.

Per veure més fotos, cliqueu aquí