Arbre de 4t
03/12/24Els alumnes de 4t han decorat l’arbre de la Pizzeria Roma
Arbre de 1r B
03/12/24Hem decorat l’arbre de la farmàcia Mazo
L’arbre de 1r A
03/12/24Els alumnes de primer hem decorat l’arbre de Fira Flor
L’arbre de 2nA
03/12/24Els alumnes de segon hem decorat l’arbre a la fleca Noguera
ARBRE DE 3r B
03/12/24Els alumnes de Tercer B hem decorat l’arbre del centre Bombolletes
EL FOLLET NADALENC!
02/12/24LA CUINA DE ROSSINI
19/11/24L’APARELL DIGESTIU
18/11/24TALLER FUNDESPLAI
02/11/24Els de 3r hem fet un taller amb Fundesplai: El nostre poble està malalt? Hem sortit pel poble a recollir diferents evidències de com estem en temes com: la contaminació acústica o de l’aire, les deixalles, els comportaments dels vilatans,… Tot súper interessant! Moltes gràcies a en Manel i a la Paula!!!!
















