Ja tenim mascota!
18/12/18A partir d’una idea de la Particia D. de sisè B hem fet infografiar aquesta rosa. Ha acabat essent el mateix personatge, una rosa amb cara i ulls! Aquesta és la versió que per uns anys serà la mascota de l’escola. Doneu-li la benvinguda!

Eleccions al Consell Escolar el dia 27 de novembre
26/11/18La votació tindrà lloc a l’entrada de l’escola durant aquest horari: d’entrada i sortida de l’escola. Aquestes són les tres candidates. Us animem a participar-hi!
![]() |
![]() |






