ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Recentment s’ha publicat la convocatòria d’eleccions per a la renovació parcial del consell escolar.

Gràcies a aquest procés electoral, cada sector tria els seus representants en l’òrgan col·legiat que té com a funció principal la participació de la comunitat escolar en el govern del centre.

A la nostra escola, atenent a la normativa vigent, s’han de renovar 3 càrrecs del sector famílies i per tant, necessitem que us animeu i presenteu candidatures. Volem que el consell escolar sigui una eina eficaç, de participació de totes i tots i en benefici dels nostres infants.

El calendari serà el següent:

Calendari per a les eleccions al consell escolar

• Convocatòria d’eleccions………………………………………………….. 2  de novembre
  • Publicació del cens provisional………………………………………….. 2 de novembre (Estarà penjat al vestíbul del despatx de l’AFA)
  • Reclamacions al cens……………………………………………….fins al 8 de novembre
  • Constitució de la mesa electoral……………………………………….. 11 de novembre
  • Publicació cens definitiu…………………………………………………… 10 de novembre (Estarà penjat al vestíbul del despatx de l’AFA)
  • Presentació candidatures………………………………………….. fins al 19 de novembre
  • Publicació candidatures presentades ………………………………..  22 de novembre
  • ELECCIONS del sector mares i pares……………………………….. 25 de novembre
  • Constitució del nou Consell Escolar …………………………………..   13 de desembre

Presentació de candidatures famílies

Què fan les famílies que formen part del Consell Escolar?

orientacions-pares-mares-ce

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *