Entrada relaxada

L’entrada al matí és un dels moments en què les famílies entren a l’escola, tant a infantil com a primària.

A Educació Infantil, les famílies acompanyen a les seves filles i als seus fills fins la classe i els ajuden a penjar la motxilla i l’abric al seu penjador.

A mesura que els infants van arribant, dins de l’aula troben diferents materials amb els quals poden anar jugant. A més, és un moment important d’interacció amb els altres nens i nenes ja que aprofiten per compartir estones de joc i per explicar-se coses.

Pensem que les entrades relaxades a infantil són una bona oportunitat per poder acollir d’una manera més personalitzada als infants i a les seves famílies i per crear un clima de tranquil·litat.

L’acollida de P3 a l’inici de curs seguim les indicacions que ens dona el Departament d’Educació i durant uns dies es fa un horari adaptat. Tot i que com a escola, pensem que és important respectar els ritmes i les necessitats de cada nen i nena. És per això que, la família conjuntament amb la tutora podran valorar les diferents situacions.

A Educació Primària, les famílies entren a la pista de l’escola on s’esperen les mestres per rebre els nens i les nenes de l’escola.  A la pista, fan fila  per poder pujar cap al primer pis. També és un moment on les famílies poden parlar amb la tutora si li han de dir alguna cosa i facilitar la comunicació família-escola. Aquesta  comunicació diària  és un aspecte que considerem fonamental per a la  participació de les famílies en el dia a dia de l’escola.