Projecte Educatiu

El nostre projecte d’escola sorgeix de la reflexió pedagògica sobre quines són les necessitats del nostre alumnat i com podem atendre-les per garantir el desenvolupament integral de tots els infants. Per això, creiem important crear contextos d’aprenentatge signiticatius que afavoreixin i respectin els diferents ritmes d’aprenentatge i que donin resposta al moment evolutiu en el que es troben.

Tanmateix, pensem que l’infant és el protagonista del seu procés d’aprenentatge, per tant l’equip de mestres hem d’oferir les oportunitats perquè els nens i les nenes puguin fer-se preguntes, investigar, descobrir i construir el seu aprenentatge d’una manera més activa i participativa. Per això, serà important el nostre acompanyament en la construcció d’aquests aprenentatges.