EL NOSTRE GRAN VALOR

LA NOSTRA ÉS UNA ESCOLA INCLUSIVA

Tot el procés de canvi en què està immers l’escola des de fa ja uns anys, ha propiciat un canvi de mirada de tota la comunitat educativa envers l’escola què volem i les competències què volem desenvolupar en els nostres infants. Tot aquest procés ha revertit positivament en el camí cap a una escola molt més inclusiva, on tots i totes ens sentim valorats i trobem el nostre lloc.

A l’escola Poeta Foix, hem fomentat un canvi en els valors compartits per tota la comunitat educativa, potenciant la participació de les famílies en el centre (visites de familiars a les aules per compartir estones amb nosaltres…); la dels infants escoltant les seves propostes en el Consell dels infants; amb dinàmiques de cohesió a les aules; amb formació de tots els docents en el treball per projectes, aprenentatge cooperatiu, programes de formació en educació emocional, caixes d’aprenentatge… Pretenem que la diferència es visqui com un valor positiu, d’aquí que cada curs, entre tots els infants triem un lema amb el qual ens identifiquem. Aquest curs, el nostre lema ha estat “Tothom somriu en el mateix idioma”. Som una escola petita, acollidora, on tots i totes ens coneixem i gaudim aprenent, compartint, convivint i respectant-nos els uns als altres.