Dia Internacional de la Llengua Materna

Dimarts 21 de febrer es va celebrar arreu del món el Dia Internacional de la Llengua Materna. Des de l’escola, els alumnes de l’Aula d’Acollida vam estar treballant la importància de la llengua, així com poemes dels seus països per a poder crear una petita exposició per compartir-la amb la resta de companys i companyes de l’escola, així com per a les famílies que van visitar l’escola durant la jornada de Portes Obertes de dimecres i divendres.

A la imatge podeu veure el resultat final: poemes de Bolívia, Argentina, República Dominicana, Colòmbia i Ucraïna.

Aula Acollida