La bossa sorpresa

Durant aquest trimestre a I4 i I5 hem iniciat un projecte que durarà tot el curs, LA BOSSA SORPRESA.
Cada divendres un infant s’emporta la bossa a casa. Acompanyat de la família escull un objecte de casa i ha de descobrir de quin color és, quina forma té, per què serveix… Omplen el llibre de la sorpresa, fent-se preguntes per elaborar respostes i després dibuixar-lo. També haurà de pensar quines paraules farà servir per descriure’l als seus companys i companyes.
El dilluns porten la bossa amb l’objecte i el llibre a l’escola, i a la rotllana del matí els seus companys i companyes fan preguntes sobre l’objecte i intentaran esbrinar què és. Amb aquesta proposta intentem crear un vincle entre l’escola i la família, augmentar el vocabulari dels infants, despertar la curiositat i provocar una activitat amb família.