Concert de Nadal

Benvolgudes famílies,
L’escola està preparant el concert de Nadal amb molta il·lusió. Per aquest motiu us convidem a assistir al Concert que faran els vostres fills i filles, al vestíbul de l’escola.
Les dates són les següents:

• Dimarts, 18 de desembre, a les 15:15 h. l’alumnat de 4t… Llegeix més»

Eleccions al Consell Escolar

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR. CURS 18-19
CALENDARI DEL  PROCÉS  ELECTORAL

• 6 de novembre

Publicació del cens electoral provisional del sector pares i mares o tutors/es de l’alumnat.

• Fins  9  novembre

Reclamacions al cens electoral.

• 9 de novembre

Acte de sorteig per a determinar els membres que… Llegeix més»

Xerrada amb les famílies d’infantil

Ahir 25 d’octubre vam fer la Xerrada  “Acompanyem-los mentre creixen” a càrrec de l’Alicia, infermera de la línia pediàtrica del CAP Adrià. La conversa va ser molt interessant i es va donar resposta a moltes preguntes de les famílies d’educació infantil, sobre els temes de… Llegeix més»

Escola+Sostenible.2018

El dijous 11 d’Octubre de 2.018, tres alumnes de sisè van assistir a l’Acte Inaugural, com a representants de la Comissió Verda de l’escola,  celebrat al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona.
L’esdeveniment va ser molt interessant. S’hi van presentar els nous  centres educatius que aquest any inicien… Llegeix més»