Nosaltres també lluitem per l’Emergència Climàtica

Les i els alumnes juntament amb les mestres de l’Escola, ens hem adherit a la Jornada mundial de Mobilització i de Lluita contra la Emergència Climàtica que viu el nostres planeta, d’aquest passat 27 de setembre.

És per això que, cada classe des de P3 fins a 6è, hem penjat tres plantes cadascú a la xarxa del pati. I tot amb material reciclat! Ens ha quedat preciós i tenim la sensació d’estar envoltats amb la natura. Cuidem-la perquè ens necessita! Ella ens dóna oxígen perquè poguem viure…per què no li retornem aquest regal?

1a reunió del projecte Refugi Climàtic.

Com ja us vam informar, la nostra escola va ser escollida com a Centre de Refugi Climàtic. El passat 1 d’octubre ens vam reunir la Comissió Verda, respresentants de l’AFA, mestres implicades i representants d’alumnes amb el membres externs del projecte. Durant aquesta reunió, tots… Llegeix més»

Calendari Escolar curs 19-20

Durant el curs escolar 2019-2020 les classes començaran el dia 12 de setembre de 2019 i finalitzaran el dia 19 de juny de 2020.
L’horari lectiu és, en total, de cinc hores diàries: tres i mitja al matí (9h a 12:30 h) i una i mitja… Llegeix més»