Reunions famílies 2018

Dates de les reunions:

• Grup Mitjans( 1r,2n, 3r): Dimecres 26 de setembre, a les 17h.
  • Grup Petits (P4 i P5) : Dimarts 2 d’octubre, a les 17h.
  • Grup Grans (4t, 5è, 6è ) : Dijous 4 d’octubre, a les 17h.
    A les reunions s’informarà sobre diferents aspectes del curs:… Llegeix més»

Reformes a l’estiu

Aquest estiu , l’Àrea de Reformes, ampliacions  i millores del Consorci d’Educació de Barcelona està fent la reforma total de la coberta del pati i el canvi de paviment del menjador de grans, a part d’altres millores a les zones annexes. És una reforma integral… Llegeix més»

“La Revista”. Som periodistes!

A la banda esquerra d’aquesta pàgina i dins de la secció “Publicacions”,  podeu llegir els articles fets pel Grup Grans, a l’hora de l’espai ” La Revista”.
Esperem que us agradin !!

Fi de Curs

Les classes acaben el divendres 22 de juny a les 13h i  a les 15h per l’alumnat que es queda a dinar.
Les famílies que desitgin parlar amb els /les mestres, podran fer-ho el dimarts 26 de juny, de 9 a 13h. Podeu demanar hora prèviament.
L’Escola.

English. 4t

Today Clara’s mum from 4th grade has come to our school. We have played a fun contest and we have practiced a lot of english because Leslie is native english speaker.
We are really lucky to have these special guests in class!!