El Punt Verd Mòbil Escolar

El dilluns 19 d’octubre al matí arribarà un camió molt especial a la porta de l’escola … és el Punt Verd Mòbil Escolar. El PVME és un camió pensat per que els nens i nenes puguin participar en la recollida de residus especials, alhora que és una eina pràctica i educativa per l ’escola per desfer-nos d’aquest tipus de residu. Ens animem???

PUNT VERD MÒBIL-Octubre 2020

Curs 2020-21_AVISOS IMPORTANTS INICI DE CURS

Benvolgudes famílies!

Ja som a prop de l’inici d’un nou curs moooolt diferent als altres.

Estem ultimant els detalls del Pla d’Obertura de l’escola tenint en compte totes les mesures de protecció sanitàries que estableix la normativa. Us el farem arribar abans de l’inici de curs. No obstant això,

ÉS IMPORTANT I INDISPENSABLE QUE CADA INFANT VINGUI EL PRIMER DIA DE CURS AMB LA DECLARACIÓ RESPONSABLE SIGNADA PER LA FAMÍLIA. EN CAP CAS, L’INFANT NO PODRÀ ACCEDIR AL CENTRE SENSE LA DECLARACIÓ SIGNADA.

Us compartim, també, la llista de comprovació de símptomes que s’haurà de tenir en compte durant tot el curs escolar, cas de ser necessari. La família ho haurà de comunicar al centre (a8001731@xtec.cat) si presenta febre o algun altre símptoma descrit al full.

Moltes gràcies per la vostra comprensió i col·laboració.

Salutacions,