BON NADAL I FELIÇ ANY 2020

EL CLAUSTRE DE MESTRES I LES/ELS ALUMNES DE L’ESCOLA, US VOLEM DESITJAR BONES FESTES I UNA MAGNÍFICA ENTRADA D’ANY PLENA D’IL·LUSIONS I PROJECTES.

Ens tornarem a retrobar el dia dimecres 8 de gener. Bon Nadal!!!

Fem matemàtiques

Fem matemàtiques és una activitat compartida que vam fer el curs passat. Els alumnes 1r de primària de la nostra escola, van preparar una activitat matemàtica per la llar El Putxet; i 5è, va anar a l’Institut Montserrat on ens havíen preparat una gimcana matemàtica.

Us passem un vídeo on queda reflectida tota la tasca realitzada. Esperem que us agradi.

El Poeta Foix a Catakrac de Betevé

Aquest curs, la classe de 5è participa en el Projecte Expliquem el Barri conjuntament amb el Camp d’Aprenentatge de Barcelona. L’activitat d’aquell dia estava relacionada amb el tema de la contaminació al Putxet-Farró. Voleu escoltar la notícia a mans dels nostres experts en el tema? Ja veureu què interessant!

Celebrem el dia dels Músics

Avui, divendres 22 de novembre, és Santa Cecília, patrona dels músics. Hem volgut celebrar-ho fent gala dels grans talents que tenim a l’escola: batukada, piano, veu, violoncel…i molts més. És per això que han buscat un espai per a cada un d’ells per tota l’escola i, les i els alumnes hem anat passejant i escoltant amb atenció les peces musicals.

Feliç dia dels músics!

A l’escola hem celebrat la Castanyada.

Tot i la pluja, l’hem celebrat amb balls, cançons, diversió i menjat moooltes castanyes. Des dels més petits fins els grans i mestres, hem gaudit molt de la festa. L’Escola Poeta Foix us desitja una bona Castanyada. Recordeu que l’escola romandrà tancada dilluns 4 de novembre com a dia de lliure disposició.