Celebrem  Sant Jordi al Poeta Foix: Un Dia de Cultura i Tradició.

Un altre 23 d’abril, a l’escola Poeta Foix, la celebració de Sant Jordi ha sigut molt més que una simple festa. Un dia en què la cultura i la tradició es converteixen en protagonistes, omplint l’escola amb l’olor de roses, llibres, lletres i gresca.

Al Poeta donem valor al nostre compromís amb la literatura i la identitat catalana, i aprofitem aquesta festa per celebrar els premis literaris dels Jocs Florals. És un moment en què els infants es converteixen en autors, autores i poetes, donant vida a les seves emocions i experiències a través de les paraules.

Durant la diada de Sant Jordi, el pati de l’escola s’ha transformat en escenari de paradetes, jocs, tallers, llibres, música i roses. A més, aquest dia també ha sigut una oportunitat per reflexionar sobre la identitat de l’escola que ens fa únics i ens uneix, treballant la figura del poeta J.V. Foix.

Les famílies del Club de lectura, han lliurat els premis dels Jocs Florals als nostres infants. Un reconeixement a tots els talents literaris que ens recorda de la importància de fomentar la creativitat i l’expressió personal com a part de l’aprenentatge escolar.

En resum, la celebració de la Diada al Poeta Foix ha sigut molt més que una festa. Ha sigut un recordatori dels nostres valors i compromisos compartits, una oportunitat per celebrar la nostra cultura i la nostra identitat, i una mostra del talent i la creativitat del nostre alumnat.

Que aquesta tradició perduri i ens inspiri per molts anys més!

Àlbum de fotos del dia de Sant Jordi