NOUS MEMBRES DEL CONSELL ESCOLAR I AGRAÏMENT ALS MEMBRES SORTINTS

NOUS MEMBRES DEL CONSELL ESCOLAR SECTOR FAMÍLIES-MESTRES-PAE I AGRAÏMENT ALS MEMBRES SORTINTS DEL CONSELL ESCOLAR

Una vegada fetes les votacions per escollir els nous membres del Consell Escolar de l’escola i confirmats els representats de l’Ajuntament i l’AFA, que renoven el seu càrrec.

• Els/les nous representants de famílies del Consell Escolar són: Raquel Bonfill, Xavier Dot i Núria Pascal
  • Les noves representants del sector Mestres: Alba Pérez, Eva Bagó i Laura Baburés
  • La nova representant del personal d’atenció educativa (PAE): Glòria Calvo

Benvingudes i benvingut!

Volem agrair la participació de totes les candidatures, i també la col·laboració d’en Jordi Batlle, en Marc Puigdevall, la Dolors Corcó i l’Ariadna Iglesias que van formar part de les meses electorals.

A mateix temps agraïm el treball fet al Consell Escolar de la nostra escola als membres sortints del consell escolar, l’Helena Castillo, la Georgina Corestein, la Gemma Triviño, la Dolors Corcó, la Marta Balat, l’Emma Bonet i la Marina Planas, que ens han ajudat a tirar endavant la nostra escola durant aquests cursos de ser membres d’aquest consell.

Moltes gràcies!

El Consell Escolar es constituirà el dimarts 14 de desembre de 2021.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *