PREMI SAMBORI I ÒMNIUM GARROTXA 2011

PREMIS SAMBORI I ÒMNIUM GARROTXA -2011

Cada any l’escola participa en el Concurs Literari juvenil Òmnium Garrotxa. Aquest any hem de felicitar a dos alumnes de sisè pels èxits aconseguits.

Felicitem a en Guillem G. pel segon premi en el concurs Òmnium Garrotxa amb la seva obra “El meu somni”, on explica que li agradaria ser un mag per poder aconseguir un món més agradable, meravellós i feliç.

També felicitem a la Hanying F. pel seu tercer premi en el concurs Òmnium Garrotxa amb el seu escrit “El regal més valuós del món” , on ens fa adonar que el regal més valuós del món que ens han donat els nostres pares, és la vida.

Cal destacar que el mateix Guillem G. va aconseguir el segon premi Sambori Òmnium ( concurs literari de narrativa en català de les comarques de la Garrotxa, Ripollès i Osona) amb la mateixa obra. Cal felicitar-lo una altra vegada.