PREMI A LA MILLOR ACCIÓ ESCOLAR DE PROMOCIÓ DE LA CULTURA TRADICIONAL CATALANA

PREMI A LA MILLOR ACCIÓ ESCOLAR
DE PROMOCIÓ DE LA CULTURA TRADICIONAL CATALANA
realitzada durant el curs 2007-08

La convocatoria del Premi PREMI A LA MILLOR ACCIÓ ESCOLAR DE PROMOCIÓ DE LA CULTURA TRADICIONAL CATALANA realitzada durant el curs 2007-08 ha tingut una resposta per part de les escoles que ha estat molt bona i s’han rebut un conjunt de projectes molt interessants. El Jurat davant la qualitat i la varietat dels treballs, ha decidit proclamar 7 finalistes i presentar-los en un acte dintre la Festa Major de Catalunya on serà proclamada l’escola guanyadora del concurs. L’Escola Ceip Pla de Dalt d’Olot ha estat finalista.

CEIP Pla de Dalt d’Olot: Vivim les festes.

Varem crear a la nostra escola una faràndula on  tots els nens poguessin ballar i així poder experimentar el goig de dansar i ser protagonistes  davant del seus companys  en les diferents festes que celebrem a l’escola.
Varem elaborar una revista escolar que porta també, el nom del nostre drac Droc.

Fotos de la recollida del premi de la”Promoció de la Cultura Tradicional Catalana 2008″

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *