PREMI SAMBORI I ÒMNIUM GARROTXA 2012

PREMIS SAMBORI I ÒMNIUM GARROTXA -2012

Cada any l’escola participa en el Concurs Literari juvenil Òmnium Garrotxa.
Aquest any hem de felicitar a dos alumnes de sisè pels èxits aconseguits.

Felicitem a l’Albert P. pel PRIMER premi en el concurs Òmnium Garrotxa amb la seva obra “La vida d’una gota d’aigua”.
També felicitem a l’Eva Jordà pel TERCER premi en el concurs Òmnium Garrotxa amb el seu escrit “Els animals també han de ser ensenyats”.

Cal destacar que el mateix Albert P. va aconseguir el PRIMER premi Sambori Òmnium Demarcació de l’Alt Ter-Garrotxa (concurs literari de narrativa en català de les comarques de la Garrotxa , Ripollès i Osona) amb la mateixa obra. Cal felicitar-lo una altra vegada.

El premi Sambori es porta a terme a la Demarcació de l’Alt Ter-Garrotxa i consolida el Sambori com a premi de narrativa escolar de referència que obre l’horitzó de Països Catalans. El VIè premi Sambori Òmnim es porta a terme a nivell de tot el territori de Catalunya, La Franja i la Catalunya Nord i unifica sota un mateix nom diversos premis de narrativa escolar.