LLUÈRNIA

2023 UN BATEC DE SILENCI Les arrels del majestuós faig del Parc Nou convertides en poesia. El dia de Lluèrnia es compliran vint anys que Miquel Martí i Pol ens va deixar, però sempre tindrem la seva poesia, que ens acompanya i ens ajuda a expressar i a posar paraules a tot allò que sentim. Tots els alumnes de l’escola jugaran amb només tres formes geomètriques de paper, que aniran transformant fins a construir lletres i paraules que finalment esdevindran versos.
Les lletres pintades envoltaran el gran tronc de l’arbre del Parc Nou, que estarà il·luminat amb llum negra.

2022 UN EQUILIBRI SENSIBLE inspirada en l’obra de Leonci Quera

LLUÈRNIA 2022. UN EQUILIBRI SENSIBLE

LLUÈRNIA 2021 HOP-ON FALS TÚNEL DEL TREN D’OLOT El novembre del 1911, fa cent deu anys, va arribar el tren a Olot. Va suposar tot un esdeveniment per a la vida social i econòmica
de la ciutat, que se’n va servir fins a la seva desaparició, el 1969. Coincidint amb l’Any Europeu del Ferrocarril, les escoles d’educació infantil d’Olot i la comarca intervindran en el fals túnel de Sant Roc, que avui dona entrada a la via verda, per evocar el paisatge que es pot veure des de l’interior d’un tren a partir dels seus dibuixos. Una paradoxa poètica que il·lumina la foscor del túnel amb la imaginació i la mirada creativa dels nens i nenes.