PLA EDUCATIU D’ENTORN

El Pla Educatiu d’Entorn (PEE) és el resultat de la col·laboració entre l’Ajuntament d’Olot i el  Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. L’Ajuntament d’Olot compta amb Pla  des del curs 2006-2007 i treballa des d’aleshores en el disseny, organització, creació i implementació d’iniciatives, mesures, activitats, actuacions… que giren al voltant de tres eixos de treball:

• L’èxit educatiu, per a tot l’alumnat, en totes les dimensions: personal, acadèmica i social.
  • Convivència i cohesió social.
  • Creació d’una xarxa educativa que doni una resposta global, integral i eficaç als reptes educatius..

Aquest pla inclou:

EL PLA CATALÀ DE L’ESPORT : Aquest pla arrenca el curs 2006-2007. L’escola s’hi va inscriure des del primer moment. El Pla vol potenciar l’activitat extraescolar esportiva dels alumnes.

TALLER D’ESTUDI ASSISTIT DE PRIMÀRIA. Per a tots els centres de primària i secundària de la ciutat, tan púbtaller estudilics com concertats. Activitats de suport a la tasca escolar fora de l’horari lectiu, proporcionant a l’alumnat d’entorns socioculturals desfavorits unes condicions d’estudi adequades que permetin: reforçar hàbits escolars i desenvolupar tècniques d’estudi; ajudar l’alumnat a desenvolupar actituds positives per a l’aprenentatge; afavorir la integració de l’alumnat nouvingut en l’àmbit escolar. Aquesta acció es realitza amb el suport de la Diputació de Girona.

PISCINA. Curs de natació pels alumnes de 1r de totes les escoles.

PROJECTE POLIESPORT on es treballaran les capacitats coordinatives bàsiques i la iniciació a diferents esports

ESCACS. El Club Escacs Olot organitza classes a les Escoles de La Garrotxa en horari lectiu.

COORDINACIÓ AMB ELS ESPAIS LARAI I GARBUIX.

RODAJOC. Els infants i joves aprenen a construir els seus propis jocs a partir del reciclatge i la reutilització del material de rebuig.

L’escola participa en aquestes activitats i en d’altres que es van organitzant!