PREMI SAMBORI 2010

PREMIS SAMBORI 2010 al CEIP PLA DE DALT

L’Aniol C. i l’ Alba E., alumnes de 6è del Ceip Pla de Dalt d’Olot, han estat guardonats amb el primer i el tercer premi Sambori Òmnium 2010 que es varen lliurar el dissabte 27 de març a Taradell (Osona).
El premi ha comptat a Osona, el Ripollès i la Garrotxa amb una participació de més de 2000 alumnes, tot un èxit per ser el primer any que es porta a terme a la Demarcació de l’Alt Ter-Garrotxa i consolida el Sambori com a premi de narrativa escolar de referència que obre l’horitzó de Països Catalans. El IV premi Sambori Òmnim es porta a terme a nivell de tot el territori de Catalunya, La Franja i la Catalunya Nord i unifica sota un mateix nom diversos premis de narrativa escolar.