PREMI BALDIRI REIXACH 2008

La Fundació Lluís Carulla ha atorgat un dels premis Baldiri Reixach a l’escola CEIP Pla de Dalt d’Olot (Garrotxa), per la seva trajectòria d’escola pluralista i integradora basada en una pràctica educativa inserida en el seu entorn i en el desenvolupament del sentit de pertinença i arrelament al país.

L’acte d’entrega del guardó, amb un valor de 3.300 euros, es féu el dijous 31 de maig de 2008 al Palau de Pedralbes de Barcelona (19:00 hores) i fou presidit pel conseller d’Educació, Ernest Maragall.

Els premis Baldiri Reixach, de gran prestigi, estan destinats a l’estímul i el reconeixement de l’escola catalana concretats en un projecte educatiu i lingüístic que s’estigui aplicant i que assoleixi un ús elevat de la llengua entre l’alumnat i el professorat, tant en l’activitat acadèmica com en la comunicació informal. També es valora la voluntat integradora en el marc d’una societat democràtica.

FOTOS DE L’ENTREGA DEL PREMI BALDIRI REIXACH A L’ESCOLA CEIP PLA DE DALT
(Cliqueu sobre la foto)