PROJECTE PATI

PLANTAR ARBRES AL PATI (Març 2024) Aquest dimarts 5 de març de 2024 es van plantar 5 arbres nous al pati de l’escola: un ginko biloba i un crimson king entre la zona d’infantil i primària; una noguera a la zona de  taules de pícnic i dues moreres a la zona de la font. Aquesta acció de millora del pati forma part del projecte pati que es fa des de l’escola i l’AFA.El curs passat, es va fer la petició de tenir més ombres i natura al pati, i aquest trimestre, amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Olot, Sigma i la Fageda, s’ha pogut dur a terme. “- Ara hem de prendre consciència de la cura dels petits arbres perquè es facin grans i forts i, amb els anys, ens donin l’ombra que tant necessitem”. Es treballarà des de les classes!

ESTRUCTURES DE PATI. Rotllana de troncs al pati d’educació infantil i estructura de troncs al pati de primària (Estiu 2023) per diversificar les estones de joc a la nostra escola.

CASETES RENOVADES I PINTADES (Estiu 2023) pel nostre conserge en Pere i amb l’ajuda de la Brigada d’Olot.

JOCS DE PATI I TAULES DE PÍCNIC