INSTAL·LACIÓ D’ENERGIA SOLAR FOTOVOLTAICA D’AUTOCONSUM

A l’escola del Pla de Dalt hem estrenat una nova instal·lació d’energia solar fotovoltaica d’autoconsum, formada per 12 panells solars de 375 Wp situats a la coberta de l’edifici.

Es preveu un producció anual de 4.500 kWh que permetrà un estalvi de 675 €/any i la reducció de les emissions de CO2 en 2,2 tones anuals.

La voluntat, també, és que serveixi per a conscienciar i fomentar l’ús de les energies renovables i de les instal·lacions solars fotovoltaiques d’autoconsum.

L’escola està oberta generalment en horari diürn i durant 10 mesos a l’any, fet que permet que la majoria de l’energia produïda per la instal·lació pugui ser consumida al mateix moment.

La instal·lació inclou un panell -situat a l’entrada de l’escola- on es veuen les dades de producció d’energia.