JORNADES CULTURALS 2024

Aquesta setmana comencen les XXVIII Jornades Culturals de l’escola Pla de Dalt “CULTURES DEL MÓN”

Aquest curs les jornades culturals van dirigides a la sensibilització cultural. Totes les activitats que hem plantejat intenten acostar-nos a cultures diferents a la nostra. Ens ajuden a obrir els ulls a altres maneres de veure el món i crear vincles entre nosaltres.

Vam convocar un concurs de dibuix entre els alumnes de primària per escollir les il·lustracions del tríptic i la pancarta de JJCC i la contraportada de la revista. Els dibuixos seleccionats van ser:

Guanyadora de la portada del tríptic: Navdeep Kaur Bhardwaj de 1r

Guanyadora de la contraportada de la revista: Laia Jordà de 4t

Guanyadora de la pancarta de les jornades: Iona Subirana de 5è

Moltes gràcies a tothom per participar-hi!

Tots els dibuixos eren genials!!

Les il·lustracions guanyadores: