LA MÀGIA DEL NADAL

S’apropen les festes nadalenques i des de l’ESCOLA PLA DE DALT i l’AFA us volem convidar a una tarda molt especial per compartir tots plegats.

Des de les tutories us faran arribar un full d’assistència a la festa. Tots els nens i nenes han d’anar a acompanyats d’un adult.

PROGRAMA DE LA FESTA

16:45h Exposició de treballs nadalencs als passadissos de l’escola. Les famílies podran visitar els diferents passadissos on es mostraran diferents treballs dels alumnes.

17:15 Cantada de la nadala “Torna a ser Nadal” del grup Macedònia tots junts al pati de sorra. Us hem enviat la cançó i l’enllaç perquè la practiqueu i poder cantar-la tots junts!!

17:30 Xocolatada popular amb coca i tallers de manualitats organitzats per l’AFA.  Un cop acabi la Nadala podreu gaudir d’un deliciós berenar. No oblideu portar el vostre got i cullera de cares a reduir envasos. Els tallers seran: “Fer un ren com a decoració de nadal” i  “Fes el teu turró”. També hi haurà venda de braçalets lluminosos i bastons de Nadal.

18:00 Cloenda de la festa (aprox.)

Aprofitem per recordar-vos que durant la tarda també es vendrà el Calendari 2023 de l’escola. No us quedeu sense!

Us hi esperem a tots i a totes!!

Escola i AFA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *