SORTIDA DE DIJOUS GRAS 3r-5è

El dijous 16 de febrer ,conegut com a Dijous Gras o també antigament com a dia de la truita,

els alumnes de Primària vam diferents  excursions.

Els alumnes de 3r i 5è vam pujar a esmorçar a  l’ermita de La Salut per un camí molt divertit i després d’esmorçar  els alumnes que es van veure amb ganes vam pujar  al   Puig Madrona que és un pic de 341 msnm situat entre els municipis del Papiol y San Cugat del Vallès dins del Parc Natural de Collserola.

Vam passar un matí molt agradable.Els nens i nenes van poder esmorçar i jugar plegasts : van explorar,van fer cabanes,jocs, etc i s’ho van passar molt bé.

En aquest enllaç        FOTOS DIJOUS GRAS 3r-5è    podeu veure unes quantes fotos.

 

 

ACTIVITAT D’ESCALADA

Els alumnes de 3r,4t i 5è han realitzat una activitat d’escalada.Els alumnes d’un cilcle formatiu de grau d’activitats a la natura  ens han fet de monitors/es .

Si cliqueu l’enllaç podreu veure unes quantes fotos .

FOTOS ESCALADA

ACTIVITAT TEI

Divendres vam fer la primera activitat TEI en la qual havíem de formar lletres amb el nostre cos. Ens vam conèixer una mica més i vam aprendre a ajudar-nos i a compartir.

Aquí teniu una mostra del que vam fer:

FOTOS TEI. Activitat acrosport.

DIJOUS GRAS ACTIVITAT TEI 3r-5è

Hola famílies!!!!
Avui hem anat al bosc tot l’alumnat de 3r i 5è per celebrar el “Dijous Gras”.
Caminata, entrepà de truita, i construcció de cabanes!!!
Cada alumne/a de 5è té un company o companya de 3r al que tutoritza i avui hem tingut l’oportunitat de crear vincle i jugar tots i totes junts.
L’hem passat d’allò més bé!!! i sense mascareta!!!!
Aquí teniu una mostra!!!

FOTOS DIJOUS GRAS 3R I 5È

PARELLES TEI

L’escola aplica el programa educatiu TEI (Tutoria entre iguals)

El TEI és un programa de convivència per a la prevenció de la violència i l’assetjament escolar.

Es tracta d’un programa on cada infant de 3r i 4t de Primària serà tutoritzat per un infant de 5è i 6è de Primària, que estarà a prop seu per tal d’ajudar en la seva integració al centre, disminuir la seva inseguretat, resoldre els conflictes mitjançant el diàleg, actuar com a referent per millorar la seva autoestima i disminuir els desequilibris de les forces que origina la violència i l’assetjament escolar.

La setmana passada els alumnes de Cicle Mitjà van conèixer els seus tutors.

Si clickeu podeu veure fotos de les parelles.

PARELLES TEI 3R I 5È

PARELLES TEI 4t I 6è