ACTIVITAT TEI

Fa uns dies vam conèixer els nostres tutors i els nostres tutoritzats. Vam estar parlant una estona i ens van fer unes preguntes per tal de conèixer-nos una miqueta.

Parelles TEI

Avui hem fet una activitat més dinàmica amb els nostres tutors. Les activitats les hem fet en el pavelló: hem passat per vuit estacions i ens ho hem passat molt bé.

Aquí teniu una mostra del que hem estat fent.

Activitat TEI

 

 

FIRA DE LES AUTONOMIES

FOTOS

 

Els alumnes de 5è han estat treballant les Cominutats Autònomes i entre ells s’han dividit quina comunitat treballava cada parella  .Per tal de donar a conèixer diferents aspectes com la gastronomia,la cultura i l’oci de cada territori han muntat una fira .Primer un grup feia de visitant i l’altre organitzava la fira. I després alrevès. Fins i tot es podien comprar tikets !!

FOTOS FIRA DE LES AUTONOMIES

VISITA A LA COLÒNIA GÜELL

 

La Colònia Güell

La Colònia Güell és una petita colònia industrial situada al terme municipal de Santa Coloma de Cervelló (Barcelona).La Colònia Güell es va construir l’any 1.890 a iniciativa de l’empresari Eusebi Güell en la seva finca Can Soler de la Torre.Eusebi Güell volia traslladar les indústries tèxtils que tenía al Vapor Vell de Sants lluny dels conflictes obrers que imperan en aquell moment a Barcelona.El conjunt s’estructurava al voltant de la fàbrica dotada de la tecnologia més avançada de l’època. A més de les cases dels obrers, hi trobem equipaments educatius, culturals i religiosos que la van convertir en una “petita ciutat”.A més, Eusebi Güell, mecenes del Modernisme a Barcelona, ​​li va donar una singularitat especial contractant alguns dels millors arquitectes de l’època . El seu amic Antoni Gaudí va encapçalar el projecte encarregant-se de l’església  inacabada però que estableix les bases del que sería la Sagrada Família de Barcelona.

Només es va contruir una part de l’esglèsia, La Cripta, entre 1898 i 1914 (reconeguda Patrimoni Mundial el 2005).

Avui en dia es pot visitar el  museu, la cripta i fer un itinerari senyalitzat on s’explica la història de la colònia i els seus habitants.

Nosaltres,amb l’ajuda d’uns educadors, vam fer les tres coses.Primer vam seguir l’itinerari amb un dossier.Haviem de respondre unes preguntes i col·locar unes enganxines.Després vam visitar el museu i finalment vam entrar a la Cripta.

Us recomanem fer aquesta visita ja que aquest patrimoni cultural és únic i el tenim molt a prop.

Alumnes de 5è

FOTOS COLÒNIA GÜELL

VISITA A LA DEPURADORA DE GAVÀ

Els grups de 5èA i 5èB van visitar la Depuradora d’Aigües Residuals de Gavà-Viladecans. Aquesta sortida està relacionada amb el tema de la setmana temàtica i cultural.
Van realitzar un taller per aprendre més sobre la sostenibilitat i com podem estalviar aigua. A més, van complementar… Llegeix més»

JORNADA D’ATLETISME

Els alumnes de 5è i 6è han participat  a la   XIV Trobada Comarcal d’Atletisme de Primàrial’Estadi Municipal de la Bòbila de Gavà  juntament amb altres escoles del Baix Llobregat.

La jornada ha estat de caràcter lúdic- esportiva per tal de promocionar diferents esports i la pràctica d’activitat física.

 

FOTOS DE LA JORNADA

 

 

CUINEM UN ESTOFAT

 

 

 

FOTOS DE L’ACTIVITAT

Els alumnes de 5è de l’escola Pau Vila estan aprenent a fer receptes i a cuinar.

En aquesta ocasió ens ha ajudat la Verònica ,cuinera de l’escola.

La recepta que ha proposat ha estat un estofat fet amb productes naturals.

Els alumnes han pelat,tallat i ratllat els ingredients. Els han ficat a l’olla segons les instruccions de la VERO.

Al final ha quedat un estofat deliciós!!👏😊