TALLER D’HIGIENE POSTURAL

L’alumnat de 5è ha realitzat un taller d’higiene postural amb la col·laboració l’Alejandro, el nostre fisioterapeuta de referència.
A partir de diferents activitats, que hem fet en petit grup, hem après quina és la postura més adient per seure i per dormir, com hem de moure… Llegeix més»

CONCERT DE JAZZ AL CAIXAFORUM

El dijous 16 d’abril, els nens i nenes del cicle superior hem pogut gaudir d’un concert ben original al CaixaForum de Barcelona, l’espectacle Up & Jazz.
Amb l’excusa d’una trobada casual d’uns músics a un ascensor, ens han anat presentant diversos temes importants de la… Llegeix més»

JORNADES D’ATLETISME

El passat divendres 10 d’abril els grups de 5è vam participar a les jornades d’atletisme que organitza el Club d’Atletisme Molins, a la pista de Cornellà, conjuntament amb altres escoles de Molins de Rei.
Va ser un dia magnífic per gaudir de l’esport i el companyerisme.
Llegeix més»

El cos humà

Durant el segon trimestre els alumnes de 4t hem estat aprenent moltes coses sobre el cos humà per acabar fent unes maquetes dels diferents aparells que hem treballat, ens han quedat molt bé!
Us deixem unes fotos.

CAN SANTOI: QUIN TEMPS FA?

Els infants de tercer han anat al  Camp d’Aprenentatge Can Santoi  a fer una activitat sobre el temps.

Han fet de meteoròlegs, han descobert els diferents aparells que hi ha per mesurar el temps atmosfèric a través d’una gimcana, han descobert el nom d’alguns vents i han pres dades de l’estació. Ha estat una gran sortida!!

FOTOS

VÍDEO:QUIN TEMPS FA?

EL supertemps de Can Santoi

FIRA DE LES COMUNITATS AUTÒNOMES

Aquest segon trimestre, dins el projecte Avancem, els i les alumnes de 5è han estat treballant les comunitats autònomes. Organitzats en grups, han buscat informació sobre una comunitat i han elaborat un díptic informatiu.
Com a producte final, han organitzat una fira, on cada grup ha… Llegeix més»

MÓN SANT BENET

El dimarts 17 de març l’alumnat i les mestres de 5è vam visitar el Món Sant Benet.
Allà vam fer dos tallers. Un d’ells relacionat amb la química i la cuina, on vam poder experimentar amb diferents aliments i processos químics. Vam elaborar mató, oli… Llegeix més»

ACTIVITAT DE PASQUA

Avui els infants de cicle mitjà han començat amb una gimcana pel pati; havien de resoldre problemes matemàtics, fer figues geomètriques…Una vegada han acabat… han aconseguit els ingredients per a fer una mona de Pasqua: xocolata, pa de pèssic, melmelada, ous de xocolata, maduixes, plàtans i fins i tot plomes!!!!

Aqui podeu veure que bé que s’ho han passat.

ACTIVITAT DE PASQUA

EASTER

Avui hem fet una activitat d’Easter. Els infants de segon han buscat els ous de xocolata que el conillet ha amagat.

Abans de menjar-se els “chocolate eggs” han dit un poema:

I’M AN EASTER BUNNY, WATCH ME HOP
HERE ARE MY TWO EARS, SEE HOW THEY FLOP
HERE IS MY COTTON TAIL, HERE IS MY NOSE
I’M ALL FURRY FROM MY HEAD TO MY TOES
HAPPY EASTER!!

FOTOS I VÍDEO

EASTER

Avui hem fet una activitat d’Easter. Els infants de primer han buscat els ous de xocolata que el conillet ha amagat.

Abans de menjar-se els “chocolate eggs” han dit un poema:

Mr RABBIT GAVE ME AN EGG

I PAINTED IN GREEN, YELLOW AND RED.

I FOUND A BASKET WITH A BUNNY

IT WAS SO FUNNY!

HAPPY EASTER

Fotos i vídeo