EL CONILLET QUE VOLIA PA DE PESSIC

Els infants d’I4 i I5 hem gaudit d’un espectacle molt especial basat en el conte “El conillet que volia pa de pessic”, que ens ha fet riure, emocionar-nos i deixar-nos amb la boca oberta.

L’obra ens va explicar la història d’un petit conillet amb un gran desig: menjar un deliciós pa de pessic. A través de titelles de fusta precioses i molt ben elaborades, la història va cobrar vida davant nostre d’una manera màgica i plena de tendresa.

A més, l’espectacle estava acompanyat pels poemes musicats de Ramon Besora, que van omplir l’ambient de ritme, poesia i emoció. Les cançons feien que la narració fos encara més viva i especial.

Ens ho vam passar d’allò més bé escoltant, observant i compartint aquesta experiència tan bonica amb els companys i companyes d’I4 i I5. Va ser com entrar dins d’un conte real!

Sens dubte, una activitat que recordarem amb molta il·lusió!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut