Segona assemblea “Triem el nom de la nostra escola”

En aquesta segona sessió dels representants d’aula es va posar en comú les reflexions i els acords dels grups-classe en resposta a la pregunta: “Què faríem per saber si volem canviar el nom de l’escola?”.

Els i les representants de primària van estar d’acord que el més adequat era fer alguna mena de votacions per esbrinar el nombre de persones que estarien d’acord o en desacord davant la proposta “Triem el nom de la nostra escola”.

A partir d’ara caldrà definir com es poden fer aquestes votacions i  qui hi hauria de participar.