LLISTAT ORDENAT DE SOL·LICITUDS AMB BAREM DEFINITIU

OFERTA INICIAL DE PLACES CURS 2024-2025

CALENDARI PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA:

Publicació de l’oferta inicial:                                                                   5 de març

Període de presentació de sol·licituds:                                          6 al 20 de març

La documentació es pot enviar                                             fins el dia 22 de març

Publicació de les llistes de sol·licituds amb la puntuació provisional:       17 d’abril

Termini per presentar reclamacions:                                          del 17 al 22 d’abril

Publicació de les llistes de sol·licituds amb la puntuació definitiva:          25 d’abril

Sorteig públic per determinar l’ordenació de les sol·licituds:                    30 d’abril

Publicació de la llista ordenada                                                               2 de maig

Publicació de les llistes d’admesos i la llista d’espera:                           10 de juny

Matrícula:                                                                                 del 18 al 26 de juny

PORTES OBERTES ESCOLA MEDITERRÀNIA 2024

 

 

CARNESTOLTES 2019

Aquesta tarda ens ha visitat la Reina Carnestoltes i ens ha manat totes les seves ordres:

Dimarts tothom ha de vestir com si al llit anés a dormir!
Dimecres portarem la cara pintada com ens doni la gana!
Dijous un barret o un pentinat de bogeria que no te’l facin en cap perruqueria!
Divendres de pressa ens aixecarem i amb una disfressa tots vindrem!

 

Si feu clic aquí podreu veure fotos i vídeos del petit acte que hem realitzat.

Us esperem a tots/es el divendres a la Rua de Carnaval!

Bona setmana!!!!

AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL

Aquest mes de febrer hem començat a treballar per ambients a Educació Infantil. Però, què significa treballar per ambients? Doncs consisteix en fer protagonistes del seu aprenentatge als nostres alumnes, des d’una vessant constructiva i activa.

  1. Afavoreix la interacció, col·laboració i cooperació entre infants respectant el ritme individual dels alumnes.
  2. Permet l’aplicació dels aprenentatges assolits i adquirir-ne de nous, essent sempre significatius i funcionals.
  3. Es potencia la coeducació, la socialització i el respecte entre els alumnes.

Hem encetat 4 ambients:

  • Ambient “Art” fomenta la imaginació i la creativitat a partir de la manipulació i experimentació lliure amb diferents materials i tècniques. Permet a l’infant l’exteriorització dels sentiments a través de l’expressió plàstica.
  • Ambient de “Role playing” Els nens/es reprodueixen escenes de la vida diària tot establint diàlegs, experimentant i jugant amb material i estris relacionats amb diversos espais: la casa, la botiga, la consulta del metge, la lectura, etc. La mestra interactua amb els alumnes en llengua anglesa. A partir de la comunicació amb els altres i dels diferents diàlegs que s’estableixen s’afavoreix el desenvolupament del llenguatge oral, la descoberta d’un mateix i dels altres i la descoberta de l’entorn.
  • Ambient de “Construïm” permet la construcció i la reproducció a través de diferents materials fomentant la creativitat i la imaginació. Ajuda als infants a veure la possibilitat de reutilitzar el material de rebuig. A partir de la manipulació dels diferents materials el nen amplia l’aprenentatge dels conceptes matemàtics.
  • AmbientExpressa’t” espai adequat per desenvolupar la imaginació i la creativitat dels nens/es. En aquest espai s’afavoreix l’expressió oral i el llenguatge simbòlic, verbal i corporal. També es fomenta la participació en grup i el treball cooperatiu, on entre ells s’han de posar d’acord per elaborar les representacions.

Cliqueu a sobre de la imatge per veure que bé que ens ho passem

DENIP 2019: Una manta, una vida

L’Escola Mediterrània amb motiu de la celebració del Dia Escolar de la No Violència i la Pau (DENIP 2019) va homenatjar totes aquelles persones que davant la crida d’una O.N.G. a portar mantes, van donar una resposta immediata.

A tots ens indignen les guerres, els conflictes, la fam, etc. Moltes situacions es donen molt lluny d’on vivim, per sort, i per això en parlem, ens intentem posar a la seva pell, enviem una aportació econòmica, etc. Però en aquest cas, l’exemple de com s’ha donat resposta davant aquesta necessitat de mantes, l’hem visualitzat i l’hem sentit molt propera, com una gran oportunitat per comprendre que sí que podem contribuir.

És per això que aquest mural que tenim penjat a la vista de tothom que entra a l’escola, volem que ens faci reflexionar. Així, cada manta que ha pintat cada alumne/a representa el compromís que té cadascú per intentar fer un món millor.

Projecte “Sharing to learn” 2n curs

Avui hem treballat en anglès jocs tradicionals amb ajuda dels nostres Language Assistants. La xarranca “hopsctch”, un joc de taula “board game” i un joc de memòria de cartes “cards” ens han servit avui per practicar i millorar el nostre nivell oral d’anglès.
Feu clic Llegeix més»

3a sessió robòtica a 6è

Avui els nostres alumnes de 6è han realitzat la tercera sessió de robòtica. En ella han vist com està programat el robot que utilitzaran els alumnes d’Educació Infantil de la nostra escola. També han investigat i han realitzat alguns càlculs per endevinar quants passos ha de fer el robot per arribar a un lloc concret.

No us perdeu algunes fotos i algun petit vídeo, feu clic aquí.

Museu de les Aigües 1r

Els alumnes de 1r hem realitzat una sortida al Museu de les Aigües. Hem conegut a la Jaila, una granota que ha necessitat la nostra ajuda per resoldre molts dubtes que tenia. Hem realitzat experiments per ajudar-la i ens ho hem passat molt bé.

Si feu clic aquí podreu veure les fotos dels dos tallers realitzats.

Teatre en anglès Cicle Inicial

Els alumnes del Cicle Inicial hem anat a veure l’obra en anglès “Cinderella” al Patronat de Cornellà. Cal destacar que una alumna de 1rA i les dues tutores de 1r curs han sortit a l’escenari. Ha estat una obra molt entretinguda i divertida.

Si feu clic aquí podeu veure algunes fotos.