DENIP 2019: Una manta, una vida

L’Escola Mediterrània amb motiu de la celebració del Dia Escolar de la No Violència i la Pau (DENIP 2019) va homenatjar totes aquelles persones que davant la crida d’una O.N.G. a portar mantes, van donar una resposta immediata.

A tots ens indignen les guerres, els conflictes, la fam, etc. Moltes situacions es donen molt lluny d’on vivim, per sort, i per això en parlem, ens intentem posar a la seva pell, enviem una aportació econòmica, etc. Però en aquest cas, l’exemple de com s’ha donat resposta davant aquesta necessitat de mantes, l’hem visualitzat i l’hem sentit molt propera, com una gran oportunitat per comprendre que sí que podem contribuir.

És per això que aquest mural que tenim penjat a la vista de tothom que entra a l’escola, volem que ens faci reflexionar. Així, cada manta que ha pintat cada alumne/a representa el compromís que té cadascú per intentar fer un món millor.