ELS ROBOTS “FANTÀSTICS” ARRIBEN A EDUCACIÓ INFANTIL

Els alumnes de cicle superior van acabar de fer el muntatge dels robots “Fantàstics”. Els van programar amb MicroBlocks per a què es moguessin. Després els nens i nenes de cicle mitjà els van customitzar fent-los unes disfresses d’elefants, de marietes, de conills, de dinosaures, de dofins i de pingüins. Vaja!! Si són els noms de les classes d’Infantil!!

Durant aquesta setmana els alumnes de 6è s’han convertit en Mestres per explicar als nens i nenes d’Infantil com podien jugar amb els robots

Ha estat un procés d’aprenentatge molt motivador on hem pogut gaudir del treball col·laboratiu, l’experimentació, la resolució de problemes…

A partir d’ara Infantil ja disposa dels robots “Fantàstics” per jugar i aprendre a través del pensament computacional!

Cliqueu a la imatge per veure que bè ens ho hem passat!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *