Voleu conèixer la nostra escola? Voleu saber més del nostre projecte?

Feu clic en el següent enllaç: PORTES OBERTES 2021

CONCURS ATRAPALLIBRES A 5è

AQUEST CURS ELS ALUMNES DE 5è PARTICIPEN EN EL CONCURS ATRAPALLIBRES, UNA ACTIVITAT DE FOMENT DE LA LECTURA QUE CONVIDA ALS INFANTS A ESDEVENIR JURAT D’UNS PREMIS DE LITERATURA INFANTIL I JUVENIL.

L’OBJECTIU D’AQUESTA ACTIVITAT ÉS :

• PROMOURE LA LECTURA.
  • OFERIR-LOS UNA EXPERÈNCIA LECTORA MOTIVADORA QUE ELS DONA L’OPCIÓ DE CONVERTIR-SE EN JURAT D’UN PREMI QUE VA MÉS ENLLÀ DEL SEU CENTRE ESCOLAR.
  • DONAR VALOR I VEU A L’OPINIÓ DELS INFANTS.
  • CONTRIBUIR A LA SEVA FORMACIÓ LITERÀRIA A PARTIR D’UNA LECTURA ANÀLITICA, CRITICA I REFLEXIVA
  • I FOMENTAR LA PRÀCTICA DE LA CONVERSA LITERÀRIA.

L’ACTIVITAT CONSISTEIX EN TENIR DURANT UNS MESOS UNS EXEMPLARS DE LES TRES OBRES FINALISTES DE LA SEVA CATEGORIA PER LLEGIR. AL LLARG D’AQUEST PERIODE PODRAN TAMBÉ PARTICIPAR EN ACCIONS DE DINAMITZACIÓ DELS PREMIS.

A PRINCIPI DE MAIG, UN COP LLEGIDES LES LECTURES, CADA PARTICIPANT DONARÀ UNA PUNTUACIÓ A CADASCUNA DE LES TRES OBRES FINALISTES.

ESPEREM AMB AQUESTA ACTIVITAT PODER ACONSEGUIR ELS OBJECTIUS PROPOSATS, PERÒ SOBRETOT GAUDIR DE LA LECTURA.

Cliqueu a la imatge per veure les fotos.

DENIP 2021

Avui 29 de gener hem celebrat el Dia Escolar de la No Violència i la Pau (DENIP). Aquest any el lema de l’escola és: “Volem un món en pau, ple de salut per abraçar-nos”.

Feu clic a la imatge i podreu veure el vídeo del Manifest de la Pau de la nostra escola:

FESTIVAL D’HIVERN 2020

Bon dia famílies!

Com degut a la situació actual no hem pogut celebrar el nostre Festival d’Hivern amb tots vosaltres, hem realitzat les actuacions internament i us hem fet un muntatge perquè pogueu veure’l. Desitgem que us agradi.

Aquest és el programa del Festival:

Si feu clic en la següent imatge podreu veure totes les actuacions:

(anotació: com és un vídeo molt gran, si no el podeu veure online el podeu descarregar fent clic a la fetxa que hi ha a la part superior dreta de la pàgina del vídeo)

BON NADAL I FELIÇ 2021!