VINE A LES PORTES OBERTES DE L’ESCOLA MEDITERRÀNIA!
DIJOUS 14 DE MARÇ A LES 9:30 H. O A LES 15:15 H.

Us oferim dues sessions de portes obertes per tal que podeu conèixer la nostra escola. Farem un recorregut pels diferents espais, edificis i equipaments però també podreu conèixer el nostre equip humà i professional i el nostre Projecte Educatiu.
                                         Us preguem que per tal de facilitar l’organització us poseu en contacte amb nosaltres trucant per telèfon al 933772504 per informar-nos de la vostra assistència.

DENIP 2019: Una manta, una vida

L’Escola Mediterrània amb motiu de la celebració del Dia Escolar de la No Violència i la Pau (DENIP 2019) va homenatjar totes aquelles persones que davant la crida d’una O.N.G. a portar mantes, van donar una resposta immediata.

A tots ens indignen les guerres, els conflictes, la fam, etc. Moltes situacions es donen molt lluny d’on vivim, per sort, i per això en parlem, ens intentem posar a la seva pell, enviem una aportació econòmica, etc. Però en aquest cas, l’exemple de com s’ha donat resposta davant aquesta necessitat de mantes, l’hem visualitzat i l’hem sentit molt propera, com una gran oportunitat per comprendre que sí que podem contribuir.

És per això que aquest mural que tenim penjat a la vista de tothom que entra a l’escola, volem que ens faci reflexionar. Així, cada manta que ha pintat cada alumne/a representa el compromís que té cadascú per intentar fer un món millor.

Projecte “Sharing to learn” 2n curs

Avui hem treballat en anglès jocs tradicionals amb ajuda dels nostres Language Assistants. La xarranca “hopsctch”, un joc de taula “board game” i un joc de memòria de cartes “cards” ens han servit avui per practicar i millorar el nostre nivell oral d’anglès.
Feu clic Llegeix més»

3a sessió robòtica a 6è

Avui els nostres alumnes de 6è han realitzat la tercera sessió de robòtica. En ella han vist com està programat el robot que utilitzaran els alumnes d’Educació Infantil de la nostra escola. També han investigat i han realitzat alguns càlculs per endevinar quants passos ha de fer el robot per arribar a un lloc concret.

No us perdeu algunes fotos i algun petit vídeo, feu clic aquí.

Museu de les Aigües 1r

Els alumnes de 1r hem realitzat una sortida al Museu de les Aigües. Hem conegut a la Jaila, una granota que ha necessitat la nostra ajuda per resoldre molts dubtes que tenia. Hem realitzat experiments per ajudar-la i ens ho hem passat molt bé.

Si feu clic aquí podreu veure les fotos dels dos tallers realitzats.

Teatre en anglès Cicle Inicial

Els alumnes del Cicle Inicial hem anat a veure l’obra en anglès “Cinderella” al Patronat de Cornellà. Cal destacar que una alumna de 1rA i les dues tutores de 1r curs han sortit a l’escenari. Ha estat una obra molt entretinguda i divertida.

Si feu clic aquí podeu veure algunes fotos.

FESTIVAL D’HIVERN

Ahir vam realitzar el Festival d’Hivern de l’escola. A continuació podeu veure totes les actuacions que hem enregistrat (veureu que hi ha dos vídeos de cadascuna d’elles), per veure’ls feu clic aquí.

Aprofitem per felicitar a tots els nens i nenes per lo bé que ho fan fet, als mestres per la seva feina i a les famílies per la vostra col·laboració.

BONES FESTES A TOTHOM!!