Visites individuals

La preinscripció escolar és un moment important per a les famílies per això des de l’Institut Escola Llibertat, volem estar al vostre costat i acompanyar-vos durant tot el procés.

Per a aquelles famílies que no puguin venir a la jornada de portes obertes que es realitzarà el DIMECRES X DE FEBRER a les 17h, o us interessa unes etapes educatives concretes, el centre disposa d’un servei de VISITES INDIVIDUALS.

Aquestes visites són amb cita prèvia a través dels canals següents:

Gmail | Cómo saber si ya leyeron mi mail | Correo electrónico | Truco 2020 | Tutorial | Aplicaciones | Apps | PC | Google Chrome | Computadora | Laptop | Smartphone |                        WhatsApp - Wikipedia, la enciclopedia libre                                Simbolo telefono ✆☎☏📱

iellibertat@xtec.cat                 621368327                                933976761