Visita dels Mossos d’Esquadra a l’escola.

El passat divendres 25 de maig pel matí van venir a l’escola els mossos d’esquadra. Van portar una furgoneta i un cotxe patrulla dins del pati de l’escola.

Es van fer dos grups on es van poder fer les explicacions i les preguntes d’allò que els semblés interessant de saber.

Els alumnes també van poder veure d’a prop els vehicles i tots els estris i aparells de que van equipats.

L’activitat va servir per apropar aquest cos de seguretat als infants i que poguessin veure molts dels serveis i atencions que fan.

Com a policia integral s’ocupa de les funcions de seguretat ciutadana, policia administrativa, policia judicial, intervenció, i policia de proximitat, les quals són competències de la Generalitat.

Alguns alumnes es van mostrar interessats per l’ofici i van preguntar què calia fer que poder ser policia , i per què ells havien triat aquesta feina.

Esperem el proper curs poder seguir compartint amb aquest cos experiències i que els alumnes coneguin de primera mà la seva tasca.